محصولات فوراور

صابون فوراور (صابون ضد جوش)

زیبایی و سلامت پوست، خصوصا پوست صورت تقریبا برای تمام افراد در هر سنی از اهمیت بالایی برخوردار است و همواره یکی از دغدغه‌های آنها به شمار می رود. مراقبت از پوست، زیباسازی، شفاف سازی و جوانسازی در سنین نوجوانی و جوانی بسیار مورد توجه افراد- خصوصا بانوان – قرار می‌گیرد و فرد از انواع لوازم آرایشی و بهداشتی برای رسیدن به این مهم استفاده می‌کند. عدم آگاهی کافی باعث شده است که مصرف لوازم بهداشتی و آرایشی غیراستاندارد در جهان روز به روز در حال افزایش باشد.

پوست ما در طول روز، در معرض چربی‌های طبیعی، عرق و آلودگی‌های محیطی فراوانی قرار می‌گیرد. از بین نبردن این آلودگی‌ها، باعث تحریک‌پذیری و افزایش آسیب‌پذیری پوست ما می‌شود. مراقبت از پوست با هدف جلوگیری از پیری یا کاهش عوارض پوستی مانند جوش و آکنه و و … اهمیت بسیار زیادی دارد و افراد باید برنامه‌ریزی مناسبی برای آن داشته باشند.

صابون‌ها یکی از اصلی‌ترین و پر‌مصرف‌ترین محصولات بهداشتی و آرایشی هستند. صابون گیاهی به نوعی از صابون‌ها گفته می‌شود که در ساخت آن از هیچگونه مواد نگهدارنده و شیمیایی استفاده نمی‌شود. در حقیقت این صابون‌ها براساس روغن‌های گیاهی تولید می‌شوند. از آنجایی که هر کدام از گیاهان موجود در طبیعت از خواص، ویژگی‌ها و کاربردهای بسیار متعدد و مفیدی برخوردارند، صابون‌هایی که بر اساس روغن‌های گیاهی تولید می‌شوند علاوه بر جنبه شست و شو می‌توانند برای درمان عارضه‌های پوستی و سلامت پوست نیز کاربرد داشته باشند.

صابون گیاهی فوراور دارای گارانتی اصالت بوده و در تولید آن فقط از مواد طبیعی استفاده شده است. به دلیل آووکادوی استفاده شده در این صابون، پوست شما پس از شست و شو، بدون ایجاد هیچ‌گونه حساسیت، از آلودگی‌ها رها می‌شود. مواد موجود در صابون‌های شیمیایی مانند پارابن، سدیم لوریل سولفات، فتالات و … می‌توانند عوارض منفی زیادی مانند تغییر PH پوست و کاهش رطوبت داشته باشند. صابون فوراور نه‌تنها رطوبت پوست شما را از بین نمی‌برد، بلکه با جذب و نفوذ سریع به پوست‌، آن را نرم کرده و رطوبت‌رسانی لازم را انجام می‌دهد.

  • کدام صابون برای کدام پوست؟

هر صابون برای هر پوستی مناسب نیست و بهتر است هر فرد صابون مناسب خود را پیدا کرده و بشناسد. پوست‌های خشک نیازمند صابون‌های ملایم‌تر و چرب‌تر، و پوست‌های چرب نیازمند صابون‌های سخت‌تر و چربی‌زداتر هستند.

  • انواع پوست

پوست خشک: ویژگی پوست خشک این است که پس از شستن صورت یا استحمام، احساس کشیدگی، خشکی و ترک خوردگی در پوست به وجود می‌آید؛ حتی در مواردی ممکن است پوسته‌ریزی‌های پراکنده هم مشاهده شود.

  • پوست چرب: و در نقطه مقابل، صاحبان پوست چرب، حتی پس از یک حمام کامل هم احساس می‌کنند هنوز پوست صورت و بدن‌شان به خوبی تمیز نشده است. این افراد اکثر مواقع به دلیل ترشح چربی از منافذ پوستی، پوست براقی دارند.
  • پوست معمولی: افراد با پوست معمولی، کسانی هستند که در صورت شستشوی مکرر پوست، احساس خشکی و در صورت استفاده نکردن از شوینده‌ها، احساس چرب بودن می‌کنند.
  • پوست مختلط: دسته چهارمی از افراد هم هستند که پوست مختلط دارند؛ یعنی بخشی از پوست‌شان خشک است و بخشی دیگر چرب. این افراد بخش مرکزی صورت، احساس چرب بودن و در حاشیه‌ها و مناطق نزدیک به موهای سر، احساس خشک بودن دارند.
  • مهم‌ترین دلایل استفاده از صابون‌های گیاهی
  • صابون‌های گیاهی سلامت بالایی دارند و به دلیل روش ساختشان، هیچگونه ماده افزودنی و شیمیایی در آن‌ها وجود ندارد.
  • مواد سازنده این صابون‌ها کاملا طبیعی هستند و هیچگونه اثر مخربی بر محیط زیست ندارند. همچنین چون مواد شیمیایی در آنها استفاده نمی‌شود نیازی به آزمایش اثرات آن بر روی حیوانات نیست. به این ترتیب صابون‌های گیاهی کاملا دوست دار حیوانات هستند.
  • صابون‌های گیاهی برخلاف صابون‌های صنعتی از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و افراد می توانند بر اساس سلیقه خود و نوع پوست از صابون‌های گیاهی مختلفی استفاده کنند.
  • از دیگر مزایا و تاثیرات صابون‌های گیاهی بر روی پوست صورت می توان به خاصیت لایه برداری آنها استفاده کرد. تعدادی از صابون‌های گیاهی مانند از ترکیباتی برخوردار هستند که می توانند سلول‌های مرده پوست را از بین برده و باعث رشد سلول های جدید شوند.
  • از مهم‌ترین اثرات برخی صابون‌های گیاهی، روشن‌کنندگی پوست و همچنین رفع تیرگی نواحی مختلف پوست می‌باشد.
  • کلام آخر

صابون‌های گیاهی و طبیعی یکی ازپرمصرف ترین محصولات بهداشتی و آرایشی  بوده که از تنوع بسیار خوبی برخوردار هستند و می توانند تاثیرات متعددی بر روی پوست صورت داشته باشند. صابون‌ فوراور پوست را نرم و مرطوب کرده و همچنین لایه‌های مرده پوست را برداشته و با نفوذ عمیق به پوست با چین و چروک مقابله می‌کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *